> Przetargi 2016

Przetargi 2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi -
Administrowanie, bieżące utrzymanie i
eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w
zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na
terenie gminy Krasnopol.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.krasnopol.pl
________________________________________
Krasnopol: Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Krasnopol.
Numer ogłoszenia: 101419 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnopol , ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol, woj. podlaskie, tel. 0-87 5164010, faks 0-87 516 40 50.
• Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krasnopol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Krasnopol..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i obsługa: 1. Sieć wodociągowa : łączna długość 65,97 km; 2. Przyłącza wodociągowe - 435 szt.; 3. Liczba odbiorców - 514, 4. Na przyłączach zamontowane są liczniki wody; 5. Średnie dobowe zapotrzebowanie na wodę wynosi około 393 m3/dobę; 6. Pobór wody dla sieci wodociągowej jest z 2 studni głębinowych zlokalizowanych w miejscowości Krasnopol; 7. Na sieci wodociągowej zamontowane są hydranty przeciwpożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany; 8. Wykonawca odpowiadać będzie za użytkowanie sieci wodociągowej do liczników wodomierzowych włącznie; 9. Podatek od nieruchomości - od budowli wykorzystywanych do zbiorowego zaopatrzenia w wodę obowiązujący do 31 grudnia 2016 r. uchwalony przez Radę Gminy Krasnopol wynosi - 1%. 10. Wartość inwentarzowa sieci wodociągowej wraz ze stacją uzdatniania wody - 4 334 216,36 zł. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. Dostarczanie wody odbiorcom z terenu Gminy Krasnopol na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2015.139 z dnia 2015.01.27) wraz z przepisami Wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z Regulaminem zatwierdzonym przez Radę Gminy Krasnopol . 2. Dokonywanie okresowych badań bakteriologicznych próbek wody pobieranych z eksploatowanej sieci wodociągowej przez wyspecjalizowane laboratorium i przedstawianie wyników Państwowemu Powiatowemu Inspektoratowi Sanitarnemu i ponoszenie opłat z tym i ponoszenie opłat z tym związanych. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach badań i kontroli jakości wody. 3. Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej, a w szczególności: a) ujęć wody w miejscowości Krasnopol, b) stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasnopol, d) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych (sieci, ujęć, hydroforni), e) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych sieci głównej oraz przyłączy , g) usuwania wszelkich awarii łącznie z wymianą zużytych części i elementów - rozpoczęcie usuwania awarii winno nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu lecz w terminie nie dłuższym niż 60 minut od jej zgłoszenia. h) likwidacji zastoin poprzez cykliczne płukanie sieci wodociągowych, i) utrzymania urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oraz dostarczanie odbiorcom dobrej jakości wody - dopuszczonej do spożycia przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, j) dokonywania okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową, k) ponoszenia opłat za energię elektryczną pobraną przez urządzenie do poboru i uzdatniania wody, l) utrzymanie w pełnej sprawności wszystkich urządzeń , ł) utrzymywanie należytej czystości w hydroforni, działce na której usytuowany jest obiekt wraz z systematycznym koszeniem trawy i czyszczeniem zbiorników wód popłuczynowych, m) dokonywanie przeglądów przekazanego budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonywanie wpisów w książce obiektu budowlanego, n) szczegółowy wykaz budynków, urządzeń będzie stanowić jako załącznik do umowy sporządzony w formie protokołu przekazania . 4. Administrowanie, obsługa formalno - prawna gospodarki wodnej, w tym: a) zawieranie umów na dostawę wody pitnej z mieszkańcami gminy w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, b) wydawanie opinii do warunków technicznych, c) prowadzenie ewidencji wyposażenia w hydroforni , d) pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę na zasadach przewidzianych w umowach i w wysokości określonej w uchwale Rady Gminy Krasnopol, e) pokrywanie kosztów ubezpieczenia budynku i urządzeń związanych z administrowaną siecią . f) ponoszenie opłaty za korzystanie ze środowiska do Urzędu Marszałkowskiego, oraz kosztów podatku od nieruchomości, g) egzekucja należności z tytułu dostarczania wody..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.11.00.00-7, 65.13.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. l Prawa zamówień publicznych, 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 Wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający odrzuca ofertę która: 3.1 Jest niezgodna z ustawą 3.2. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7.W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, 3.8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: 1.2.1. potwierdzających wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej rocznego okresu usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonywanych usług, zrealizowanych i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały zrealizowane należycie, np. referencje;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - ilość godzin dziennie pracy biura obsługi klienta poza wymaganymi 5h od 7.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku. - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.krasnopol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

Załącznik+Nr+1+do+SIWZ.doc

Załącznik+Nr+2+do+SIWZ.doc

Załącznik+Nr+3+do+SIWZ.doc

Załącznik+Nr+4+do+SIWZ.doc

Załącznik+Nr+5+do+SIWZ.doc

Regulamin

 
ogloszenie_o_zamowieniu_SG_1_2016.docx

Opublikowane przez: Karol Szrajbert | Data wprowadzenia: 2016-06-23 14:06:43 | Data modyfikacji: 2016-06-23 14:12:44.
Data wprowadzenia: 2016-06-23 14:06:43
Data modyfikacji: 2016-06-23 14:12:44
Opublikowane przez: Karol Szrajbert
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Gmina Krasnopol
ul. Wojska Polskiego 4
16-503 Krasnopol
Wójt Gminy
Karol Szrajbert
Kontakt:
Tel: 87 516-40-10
Fax: 87 516-40-50
e-mail: ugkras@op.pl